خانم خونه (مهرآرا )خانم خونه (مهرآرا )، تا این لحظه: 32 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره
آقای خونه (امیر )آقای خونه (امیر )، تا این لحظه: 34 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره
هم خونه شدنمونهم خونه شدنمون، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

معجزه لبخند هایت ...

چقدر خوبه که دارمت ....

1397/12/5 15:46
نویسنده : مهرآرا
638 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی تو منو تو آغوشت میکشی 

حس میکنم تموم جهان مال منه 

وقتی صدام میکنی :زندگــــــــــــــــــــیم 

حس میکنم خودم جهانی ام برای تو 

وقتی منو غرق بوسه هات میکنی 

حس میکنم تموم عشقم مال توئه 

وقتی که صبحا با نوازش دستای گرمت بیدارم میکنی 

حس میکنم زمان و مکان مال منه 

وقتی شبایی که دلم گرفته تو بغلت زار میزنم 

و تو میگی : این چشات ماله خودمه و نباید بارونیشون کنی 

حس میکنم پشتم به کسی گرمه که همه جوره هوامو داره .

و برای صدمین بار با خودم میگم : خوشحالم ک تو رو انتخاب کردم .

پسندها (5)

نظرات (3)

مامان صدرامامان صدرا
5 اسفند 97 17:14
😍
مهرآرا
پاسخ
😘
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
5 اسفند 97 17:50
عشقتون مانا😘
مهرآرا
پاسخ
ممنون عزیزم❤️
مامانیمامانی
6 اسفند 97 8:26
سلام خوبی شرمنده دیروز یه سری کار  اداری داشتم و آزمایش و اینا رفتم نبودم چه خبرا
مهرآرا
پاسخ
خواهش
سلامتی❤️